Velkommen til formiddagsroerne

Vi er en flok seniorer der har tid og lyst til at ro om formiddagen. Vi har fokus på motion, fællesskab og glæden ved at være sammen i naturen på og omkring Furesøen. Vi ror i stabile inriggerbåde, som ligger godt og sikkert på vandet. 2 eller 4 roere med styrmand. Efter roningen afslutter vi med en kop kaffe.

V har faste brovagter, som fordeler mandag, onsdag og fredag kl. 9:30, hvor man bare kan møde op, når man har lyst. Ingen forhåndstilmelding.

Vi har et dejligt socialt fællesskab med årlige sommer- og julefrokoster.

Om vinteren træner vi og holder os i form ved hjælp af indendørs romaskiner, kaldet ergometre. Du får mulighed for at træne hele året rundt, hvis du køber en nøgle brik til klubben. Så har du adgang 24/7 til vores træningsfaciliteter, som udover roergometre også omfatter styrketræningsudstyr, kondicykler m.m.  Vi har faste rospinningshold flere gange om ugen.

Er du interesseret i at blive en del af vores fællesskab skal du på roskole hvor du vil lære om sikkerhed, roteknik, kommandoer mm.

Vi afholder 2 informationsdage, hvor du også kan få mulighed for at få en prøvetur i robåd på vandet. Tirsdag d. 23. eller torsdag d. 25. april kl. 10:00. Her vil du få en rundvisning i roklubben og vi vil fortælle hvordan man bliver roer og hvad det kræver af dig.

Du kan tilmelde dig til 60+ koordinator på e-mail  60.plus@holte-roklub.dk